Motefarger på bil og hus…..!

Jeg elsker RØDT……!

Bilen min (bildet er fra den var ny) er RØD! Den forrige bilen min var også RØD…..! Begge blei kjøpt nettopp fordi det var den RØDE modellen av bilen jeg ville ha…..!

Huset mitt er også RØDT! Det har det vært i alle de 17 åra jeg har bodd her….! Nå når jeg snart skal male igjen, blir det også RØDT….!

90% av alle biler som ruller rundt nå, er enten hvite, grå eller sorte! Det er moten nå, tydeligvis…..! Et trafikkbilde uten farger….!

Det er mange hus rundt her som er malt i sommer…. alle er malt mørkegrå eller sorte…! Det er tydeligvis motefargen på hus pr nå….!

Jeg holder meg til RØDT, jeg – og skiller meg iallfall ut, hihi….!

Hva med deg? Følger du moten, eller egen yndlingsfarge?

❤️

18 kommentarer
    1. Her er også bilen rød🙂Og tar jeg med småbrukerens bilpark, inkludert veteranene, så fins det 4 røde biler her på bruket. Og en blå og en svart 🙈Jeg er på grensa til ikke å ville kjøpe bil hvis den er f eks grå… Kjedelig, syns jeg😂🙈

    2. Her følges ingen moter på noe som helst. 🤗 malte huset gult i fjor, og gult var det fra før. Bilen er kjedelig grå, men var den de hadde i sin tid. 🤗 Klem.

    3. Veldig bra med farger. Vi er lei sølvgrå biler, og derfor har vi blå bil nå etter den knall orange sist. Dessuten har vi svigerfar sin sølvgrå ☺️ Elsket orange fargen, men denne blåfargen er også flott.
      Vi fikk tilbud om bilen i grått, men ingen av oss vil ha det. Heller ikke svart eller hvit.
      Så hvis de ikke har bil i blått neste gang vi kjøper, så kan vi gå for rød er vi enige om 😀 Fin farge det 🥰

      1. Det er flott å ha noen farger syns jeg! Ikke noe sansen for at alle biler er like lissom…. nå sitter jeg på en camping og ser bare sorte, grå og hvite her også……! Kanskje får du rød neste gang – jeg kom til at jeg faktisk har hatt 3 røde biler etter hverandre nå…. og en grønn før det! 🙂

    4. Når jeg har hatt valget i farge på bil har det vært, knallblå, brent oransje eller rødt.
      Huset er hvitt, men låve, bryggerhus og hønsehus er røde da. 😀

    5. Jeg synes bilen din var riktig så flott. Flink sjåfør også!🥰 Koselig med rødt hus. Når det gjelder farger, følger jeg stort sett bare strømmen de periodene det er “mine” farger som er i skuddet, særlig når det handler om klær. Liker ikke den posete vide moten som gjelder nå. Heldigvis har jeg kjoler nok…😂

      1. Tusen takk, Kari – du er snill! Rødt hus er også fint syns jeg….! Jeg er litt som deg – kjøper uansett bare de fargene jeg liker, og veldig sjelden sort eller brunt eller grått…. annet enn i bukser kanskje! 🙂 posete er ok innimellom – hvis jeg er i det humøret lissom….

    6. Klart du må ha rød bil og rødt hus, jeg går for hvitt hus, det er meg! 🙂 Skal jeg kjøpe meg Tesla en gang så skal den være lilla – hehe…
      Herlig valg av bil ja….Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg