Påskepynta hus!

Igår ettermiddag påskepynta jeg her hjemme! Jeg har en liten plastkasse med påskepynt! “Trekkspillet” bakerst her er fra jeg var barn…. så har jeg noe ungane har laga og ellers mye forskjellig “kjøpepynt”….!

To påskeduker har jeg også… denne her som mamman min har brodert….

….og denne her som jeg har brodert sjøl….!

Glade påskekopper må fram og brukes….høna og hanen bakerst er gamle og dyrebare, fra mamma og pappa – de er framme hele året!

Påska er for meg både dyrebar og sår! Dyrebar fordi det er etterlengta “røde” være-ute-så-mye-som-mulig-fridager – de første siden jul….. sår fordi mamman min døde i påska for 21 år siden…!

🐣🐥🐣🐥🐣

16 kommentarer
    1. God formiddag 🥰 Så mye fin påskepynt du har, og så koselig det er når den kommer fram. Min kommer opp fra kjelleren i løpet av helgen. Litt mer enn en plastkasse, men mye mindre enn det jeg har i julepynt 😉 Ønsker det en fortsatt fin fredda, klem 🤗

    2. Masse nydelig pynt hos deg og mamma sin duk var nydelig. Det var din broderte også.
      Koppene ble jeg glad av, virkelig koselig med påskepynt altså..Gjør hele påsken det.
      Flott pyntet og koselig hjem altså 💛 God tanker om din mamma – stor klem fra meg.

      1. Tusen takk for det! Ja, mamma sin duk er fin – og min også…. min skulle egentlig være en hardangersøm-duk, men mamma døde før ho rakk å lære meg det, så da blei den sånn den er nå! Koppene er kule – jeg blir også glad av dem….! Mange tusen takk, vennen – og takk for gode tanker! Stor klem tilbake over fjorden <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg