Eget treningssenter…..

Joda, å starte treningssenter krever investeringer….. men når det er bare til meg selv, så kreves det ikke så mye! Rockeringen har vært flittig brukt i flere år allerede, men step’en og matta er ny. Det er mange fordeler med å ha alt hjemme…… alltid i nærheten når jeg er i treningsmodus, slipper å skylle på været, koster ikke noe pr mnd og det er aldri kø for å få brukt det.

Men man må være sta….. ifølge de som kjenner meg så er jeg det -VELDIG! Så det blir en halvtimes step-trening på morran før jobb, og 25 minutters rocking  hver kveld. Og så går jeg fortsatt minst en tur på tre kvarter hver dag. Viktig med luft….. og så må snittet på 13000 skritt pr dag opprettholdes….. gal, nei – bare gla i å være i aktivitet!

Spent på om treninga gir resultater – jeg gir meg jo ikke……

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg