Friluftslivets år 2015

 

Det passer jo utrolig bra til bloggen min – 2015 er faktisk det “offisielle” friluftslivets år. 

Som voksne har vi en stor oppgave med å formidle friluftslivets gleder til våre etterkommere. Enten det er jakt, fiske eller bålturer som ligger hjertet vårt nærmest. Det er for mye data og (u)-sosiale medier som opptar tiden til barn og unge nå. Vi får prøve å dra lasset sammen – komme oss ut på tur! Og har vi ingen yngre som kan være med til enhver tid, så kan faktisk voksne dra på tur aleine også…. det koster kanskje litt energi å komme seg ut, men det er jo så skjønt. Toppen av lykke! 

Har sett noen gode eksempler på at blir en ungdom først hekta på turlivet, så kan de organisere det aleine både med og uten venner! Det varmer tur-hjertet mitt!

2 kommentarer
    1. Jeg har aldri vært så glad i friluftsliv, men etter at jeg begynte i militæret har jeg blitt utrolig glad i å sove ute i naturen! Skal nok fortsette med det resten av livet nå 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg