Tur en alminnelig grå dag

 

En ganske alminnelig grå dag å være på tur. Noe snø, mye is og enda mere vann! Nå er det brodder som gjelder – iallfall dersom en ferdes på vei. Ikke alltid jeg har futt nok til å vasse rundt i snø i skauen. 

Heldigvis finnes det mange steder å dra på tur. Steder som er “villmark” selvom de ligger nær brøyta vei! (og det blir mange skritt å gå uansett, selvfølgelig…. har da krav til meg sjøl…) Det har vært mildt og deilig idag, umulig å fryse (selv for meg……….) En flott dag å gjemme seg bort fra stress og mas! 

 

4 kommentarer
    1. Trur jeg burde kommet meg ut jeg også… meeeeen 😉 Følger med her da, selv om jeg er verdens dårligste på å kommentere..
      Ha en fin da søs!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg