Skau-fashion

 

Enhver blogger med respekt for seg sjøl skriver om MOTE. Nå er ikke jeg særlig dreven på det, men…… Her er iallfall et bilde av det jeg vanligvis har på meg på skogens catwalk:

Støvlene er av modell Viking Hunter. Brukt i ca 10 år nå, og de er supre! Skau-dressen er av merke Gaupa og like gammel som støvlene. Fleecen derimot var ny i høst, kjøpt på Stormberg, og veldig varm og myk.

Som dere skjønner så er det turen som teller,  ikke antrekket. ….. allting kler den smukke – haha!

5 kommentarer
    1. Fint antrekk det. Jeg har Mammut støvler, Bergans fleece, Stomberg bukse og en jakke jeg ikke helt vet hvilke merke er 🙂 Å komme seg ut er viktigst!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg