Jakten på våren!

I skrivende stund, laver snøen ned igjen! Da er det best å kunne trøstes av noen vårtegn som vi fant i påska!

Krokusen er i farta på lune steder…..!

De lyser opp så glade og fornøyde for å ha funnet frem gjennom jord og vissent grass!

Og så har vi faktisk sett et helt tre med puselabber! Det er stas, for puselabber er nok et av de fineste vårtegna for meg!

Foreløpig har jeg ikke sett noen hestehov. Og med dette snøfallet, drøyer det vel ei stund til….!

Fin onsdag til deg!

20 kommentarer
    1. Så koselig med noen vårtegn. Jeg har sett puselabber, snøklokker og rabarbra så langt. :o) La oss håpe denne snøen forsvinner fort og at flere koselige tegn dukker opp.

    2. Nydelige bilder! og det ser veldig fint og vårlig ut…Her har jeg heller ikke sett hestehov eller blåveis..men puselabber, eller gåsunger som jeg kaller det…er jo så nydelig…og de har jeg også funnet….Ha en god ny dag! forhåpentligvis uten snø!

    3. Puselabber <3 For et herlig navn på det vi kaller gåsunger 😀
      Her har jeg sett både det, og krokus. Krokusen er i full blomst her nå, så det er nok litt tidligere enn hos dere. Men vakre er de jammen i sin fargeprakt, selv når de bare er i knopp 🙂 Det er bare å nyte, så håper vi at snøen slipper taket ganske kjapt fra nå av 🙂
      Klem <3

    4. Er så deilig når blomstene dukker opp..og de her var i nydelige farger.. Husker som barn at like ved der vi bodde at det sto et stort gammelt tre med “pusunger”..og når våren kom var det stas å plukke noen greiner..tror det var pusunger vi kalte dem..<3<3

    5. annebe: Ja, det er nydelig! Farger som lyser opp! Pusunger er vel ikke så usannsynlig navn…. hjemme og her har det alltid hett puselabber! Klem <3

    6. Så søøte vårtegn, jeg smiler aller mest på denne årtiden. Om det slutter å sludde så må jeg å få meg en tur ut å lete litt jeg også….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg