Dagen derpå, og sprøere enn vanlig!

Såre i beina etter lørdagens langtur, men søndagen blei en litt sprøere dag enn vanlig…..!

Jeg har nemlig ei stund gått og lurt på om jeg kunne tørre å gå ned i Sandå-grotta……! Og i går bestemte jeg meg brått for å gjøre det……!

"Inngangen" til grotta ser du over her!

Vakre små fossefall inne i den blankskurte grottegangen!

Med litt lys fra lommelykter, var det lettere å se de vakte omgivelsene!

Og sååå fornøyd var jeg da jeg igjen kom ut i dagslys! En helt spesiell opplevelse rikere! Og en høy terskel var tråkka over…….!

Da skjelvinga i knær nå ga seg….. (hihi)…. gikk turen videre til Store Mysutjern!

Vakkert vær og fine skyspeilinger igår også!

Store Mysutjern er like spesielt og grønt som det lille vi besøkte på fredag! Det helt dødt ut der…. men fisk vaka, og vi så noe småyngel som svømte rundt….!

Tilbake til hverdagen! Lykke til med ny uke! 🌞🌞🌞

18 kommentarer
    1. Tøff dame, du! Det er det som er å sprenge grenser – gjøre ting man egentlig ikke tør! Jeg er litt usikker på om jeg hadde turt. Har litt klaustrofobi!

    2. Flotte bilder..men å gå inn i en grotte…tja…vet ikke om jeg hadde turt..men som du…ville nok prøvd..for det må jo være magisk…Ha en god ny dag og uke du også!

    3. Tror ikke jeg hadde gått inn der ..men moro at du gjorde det..:) Var nok en opplevelse litt utenom det vanlige..Flott inni grotta..men vakrest på utsiden 🙂 Klem <3

    4. Jeg hadde også kunne gått inn der, ja om det er slik at folk pleier å gå inn 🙂
      Dette var gøy å se. Flotte bilder og du er jo tøff av deg 🙂
      Ha en fin kveld <3

    5. poesimylife: Det var ingen skrift om “på-eget-ansvar” en gang…. .er ofte skoleklasser der, og mange som går inn! Så koselig kommentar! Klem <3

    6. Så tøft! Etter i sommer å ha hørt om de fotballguttene fra Thailand som satt innesperret i den grotta over flere dager, er jeg blitt litt pysete, tror jeg. Ikke sikkert jeg hadde turt. Det ser så vått ut inni der, ble du ikke våt? Uansett, mestringsfølelse etterpå vil jeg tro. Flotte refleksjoner i vann her i dine bilder ellers fra turen, fint.

    7. toveview: Mm – det var litt tøft! Var jo ikke så store grotta som den i Thailand akkurat, og jeg gikk ikke så veldig langt inn…. blei våt på beina, men hadde jo med skift! Det var sååå deilig etterpå iallfall… Tusen takk! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg