Full klaff!

Det var en spennende dag igår!

Soloppgangen var nyyydelig og lovet en super dag!

Klokka 10.30 kom denne flotte, blide dama vandrende inn på Goksøyr camping!
Mette – etdiktomdagen….. og det var full klaff fra første sekund!

Vi vandret avsted – en runde på Runde lå foran oss! Og det er jo helt topp å gå sammen med en lommekjent fjellvandrer!
Høstfarger på plass – 20 varme!

Vi gikk til toppen av stia ned til Runde fyr! Tross høydeskrekken min….. dette bildet av fyret har jeg virkelig tatt sjøl…..! Stolt…..

Glade blogg-venninner på tur! Praten gikk og latteren satt løst!

En så fantastisk utsikt alle veier….. her øst-over de sju blåner!

Her er gjengen på turens høyeste punkt! Merk deg at jeg står MYE lenger "inne på land" enn de andre…. hihi…..!

Fuglefjellet på Runde! Igår var det havsulene som regjerte…. med et upopulært besøk av et par havørner…!

Maten ble inntatt på toppen av lunde-ura! Tre sauer var brekende selskap! På øya i bakgrunnen bor Mette!

Tusen takk for en fantastisk tur og en herlig dag, Mette! Takk for kjempegod pizza og masse goprat! Du er akkurat som jeg tenkte, og møe lik meg!
Det er ikke ofte det er full klaff og 100% kjemi på et blunk! Dette må gjentas!

28 kommentarer

Siste innlegg