Så mye fiiiint å se….og…. !

Begynte også gårsdagen med å vandre rundt på bryggene! Mange båter, noen bedre vedlikeholdte enn andre….!

Så fant jeg plutselig på at vi skulle gå over denne brua mellom byen og Tromsdalen…..

…..til Tromsdalen kirke, best kjent som Ishavskatedralen!

Den var dessverre ikke åpen, men fikk iallfall kikka litt!

Vakre farger på himmelen mot sør-vest! Sukk…….

Fortsatt mørke tunge skyer da mørket la seg i 15-tida…..!

Likevel tok vi Fjellheisen opp på toppen som gir den aller beste utsikten over Tromsdalen og Tromsø by!

Fortsatt med et håp om nordlys…..!

……og ja ja jaaa…. nordlyset dukket til slutt opp! Ikke så sterkt…og ikke så mye, men NORDLYS!

18 kommentarer
    1. Utrolig fine bilder. Vakkert å se. Motiver i bøtter og spann her ja. Komme meg dit en dag jeg å. Nordlys også. Så fint. Kose dere masse videre.

    2. Det ble jo et kjempe fint bildet av nordlyset!! for det er ikke lett å få det klart når det er så mørkt! Vakkert!! og godt du fikk se det!! Flotte bilder!!

    3. Herlig!
      Gleden av glimtet av nordlys er supert 🙂
      Vi har nordlys her også på klare fine kveld og nattetimer – og det er fascinerende skue 😀 Fotografene er på jakt hele tiden her og får mange flotte bilder. Mens jeg sover heheehe
      Ønsker dere en god søndag og god reise hjem !
      klem

    4. Flotte bilder 🙂 Stilig den Ishavskatedralen ..selv om jeg ikke har sett den i virkeligheten.. Og for et vakkert nordlys..bra dere fikk sett det da 🙂 Klem <3

    5. Så gøy dere fikk se LITT nordlys da 🙂 Jeg bodde 3 år i Alta og så OFTE nordlys, så jeg har liksom gjort det før 😀 Men så ikke i Tromsø da vi var på nordlysjakt i forfjor vinter… Kos deg videre <3

    6. Tromsø er en herlig by.. har jo vært der noen ganger i mange sammenhenger. Var til og med i bryllupp til sønn av min søster i Ishavskatedralen. 🙂 Håper dere fikk mange flotte opplevelser 🙂 Tusen takk for deling av noen av opplevelsene 🙂

    7. dedicat: Ja, en flottanes by! Det må ha vært et supert sted å gifte seg….. Ja, gjett om det var mange flotte opplevelser da! Bare hyggelig…. 🙂

    8. Nå har jeg lest fram og tilbake! Så herlig du fikk se litt nordlys da, men du ser kanskje mer ettehvert. Vakre bilder ble det jammen fra områdene der oppe i nord. En glede å se!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg