Nå blomstrer tyttebæra….. og det er massevis av blomster!
Tenk om alt dette blir mørkerøde, gode tyttebær!
Merker at jeg er skeptisk, for hvor er alle insektene? De behøves……..!
🤍🩷
8 kommentarer
Nå blomstrer tyttebæra….. og det er massevis av blomster!
Tenk om alt dette blir mørkerøde, gode tyttebær!
Merker at jeg er skeptisk, for hvor er alle insektene? De behøves……..!
🤍🩷
De er vakre de tyttebærblomstene.
Vi får håpe det blir masse tytrebær. Har både blåbær og tyttebær i hagen mi. Liker at de sprer se.
Klemmer herfra 💕💕
Veldig, og jeg krysser fingrene 🥰🥰 deilig å ha dem i hagen…. jeg har bare markjordbær og villbringebær… klem!
Tyttebærblomstene er så vakre 🥰 Nå er ikke jeg så glad i tyttebær, men de hører til i naturen og vi får håpe insektene kommer å gjør jobben sin 🐝🐝🐝
Veldig vakre 🥰 og jeg liker tyttebærsyltetøy og rørte tyttebær….. satser på insekter ❤️
Vakre blomster som gir god tyttebær etter hvert 🙂
Jaaa, såå enig! 🥰
Håper på at det er noen innsekter som gjør jobben sin.
Tyttebær er digg. 😊
Jepp, enig…. håååper ❤️