Tyttebær-blomster i massevis!

Nå blomstrer tyttebæra….. og det er massevis av blomster!

Tenk om alt dette blir mørkerøde, gode tyttebær!

Merker at jeg er skeptisk, for hvor er alle insektene? De behøves……..!

🤍🩷

8 kommentarer

    1. De er vakre de tyttebærblomstene.
      Vi får håpe det blir masse tytrebær. Har både blåbær og tyttebær i hagen mi. Liker at de sprer se.
      Klemmer herfra 💕💕

    2. Tyttebærblomstene er så vakre 🥰 Nå er ikke jeg så glad i tyttebær, men de hører til i naturen og vi får håpe insektene kommer å gjør jobben sin 🐝🐝🐝

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg