Adventstid!

Nå er den her, den deilige adventstida! Med styr og ståk, shopping og hemmeligheter, baking og pynting – jeg elsker det!

Ungane mine har fått sine “adventskalendere”, og jeg har finni fram min selvkjøpte te-kalender! Å som jeg gleder meg til alle smaker!

Dette må jo bare bli en god opplevelse – hver eneste kveld i 24 dager….! O la la….!

Adventsstaken står også klar – på kjøkkenbordet iår! Gleder meg til tidlige frokoster i stearinlys-skinn!

Så nå lurer jeg på om du er glad i adventstida? Og om du har fått (eller kjøpt deg) en adventskalender?

💜💜💜

20 kommentarer
    1. Det er en koselig tid. Jeg har så vidt begynt rengjøring og pynting i heimen.
      En god venninne og jeg lager kalender til hverandre hvert år. Vi har bare pakke hver søndag i advent, men det er superkos. Noe å glede seg til hver søndag. ❤️🥰😍
      Ha en super førjul. Ikke stress. Bare nyt. 🤗

      1. Ja, det er veldig koselig! Ordne og fikse litt….! Høres ut som en flott tradisjon dere har – mye å glede seg til! Jeg drikker første te nå – smaker deilig! Nyt dagene – god klem <3

    2. God morgen 💜
      ingen adventskalender i hus hos oss 😊 Litt rart… men jeg har på bloggen min da 🤩 Den koselige tida 🥰 spennende te-smaker gjennom 24 dager blir herlig!!! klem

      1. God kveld i hovedstaden <3 kanskje du kan kjøpe med deg en på veien…. jeg skal følge på bloggen din da! Første te smakte deilig… klemmer <3

    3. Ser ut som en flott kalender. Tittet på den jeg også. Var i tvil. Spennende å høre hvor disse smakene er.
      Koos deg med advent min venn…
      God klem..

    4. Det er viktig å kose seg, og det er fint å se at du er klar for det i adventstida! 🤗 Har ikke kalender og har ikke kommet i gang med advent eller juleforberedelser her, men skal på julekonsert med korpset til eldste dattera i morgen. 😊

    5. Jeg har ingen kalender enda, for jeg har ikke fått kjøpt noen skrapekalender og den store med sitater og godbiter til kaffen er fortsatt hos Bestisen. Desember og dagene opp mot jul er den beste tiden. Ha en fortsatt fin fredda 🤗

    6. mmm det blir en god kopp hver dag :=) min kalender ligger ute ,lagde et innlegg i kveld :=))jeg liker advent ,for meg er det kos og julestresset er unnagjort ,i år er jeg ferdig med alle julegavene og det meste av kakene vi skal ha :=)så da gjennstår bare kosen

      1. Ja, deilig med noen nye tesmaker….! Spennende – da skal jeg kikke! Advent er kos – idag har jeg klart å nyte – håper å ha tatt tilbake roen her nå! Jeg er ikke ferdig, men har kontroll! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg