Aleine inn i alderdommen?

Er det virkelig sånn at jeg som er singel går aleine inn i alderdommen?

Jeg velger å tenke NEI! Jeg er jo aldeles ikke aleine i verden……. jeg har jo ungane mine, venner og familie! Jeg har bloggvenner og kollegaer! Ikke verdens største omgangskrets kanskje, men den utvides stadig!

Og i tillegg har jeg såvidt runda 51…..! Så jeg er jo fortsatt en ungdom (nesten)! Og så blir jo både livet og den eventuelle alderdommen mye som en gjør det til sjøl!

Som jeg pleier å si…… JEG BRENNER PÅ og nyyyyter livet!

😘

24 kommentarer
    1. Mye å være glad i her……..Tenker ikke så mye på det jeg.
      Blir jeg for gammel og skrøpelig får jeg vel plass et sted………..<3 Klem…

    2. Forblir du singel vil du vel stå mer alene enn de som er i par, i det minste fysisk, men det kan være like bra det. Det viktigste er å ha gode folk rundt seg i livet, som vi kan treffe enda mer når det blir lov igjen. Bra innstilling du har!

    3. Ja de tankene tenker man av og til ….. jeg har det godt alene og har det godt med å være to…. Det er tungt til tider, å stå i alt alene – selv om man har familie, barn osv. for de finner jo sine veier…. Men det er jo godt også – å være alene og gjøre det man føler for og ikke være avhengig av en andre part….

      Jeg tror du finner en kjekk kar når du minst forventer det <3 Og om ikke så er det også sikkert ok 🙂 Det viktigste er å LEVE livet <3

      klem

      1. Ja, det gjør man…. jeg har det godt aleine – er roligere inni meg! Hihi, så det tror du – men jeg vil ikke det igrunn…. og jeg LEVER livet! Klem <3

    4. Du er jo enda ung. Når viruset slipper oss fri igjen tror jeg alle vil sette mer pris på å treffes og være sammen. Lykke til på reisen videre alene eller sammen med noen.

    5. Jeg og trives aleine, men for evig virker liksom litt lenge… Jeg har begynt på mitt tredje år, men kjenner på det i mørketiden at det hadde vært greit med noen jeg kunne finne på litt sammen med. Men å ha noen i hus er jeg litt mer usikker på. Jeg nyter å kunne være veldig impulsiv og dra dit jeg føler for uten å avtale eller si ifra om at jeg blir litt seinere hjem. Men når en er steder der “alle andre” er to, så må jeg innrømme at jeg kjenner litt på å finne på noe aleine. Men nå er det vår og sommer, så får en se når det blir mørke kvelder igjen til vinteren.

      1. Deilig aleine – men ja, skjønner hva du mener! Og ingen skal i hus….. jeg har så mange ting jeg driver med, så da er det greit å bare ta hensyn til meg sjøl! God klem <3

    6. Tror du er litt som meg, at du takler å være alene godt. Og du er flink til å finne på ting. Samtidig har du barn, familie og venner. Men uansett kan de nok aldri erstatte det å ha en å leve sammen med, og det er trygt og godt.
      Og du er ung enda, og plutselig kan en dukke opp, som du bare ikke vil leve uten. Uansett, som du sier, det blir litt til hva man gjør det til.
      Koselig å ha venner her i bloggverden også, da blir man ikke så alene heller. 🙂 God klem <3

      1. Ja, det går veldig fint – og jeg finner på mye! Sant at det er trygt å være to, men litt stress også for meg….! Greit uten syns jeg iallfall! God klem <3

    7. Nei, jeg tror ikke du går alene inn i alderdommen. Godt med venner og familie, men de sier at de som lever alene er sterke og friske. Heier på deg, uansett sivil stand. Klemsiklem 🙂

    8. Herligheta, du er jo bare ungdommen 🙂 Dine veier er mangfoldige, og det skal forbause meg noe innmari, om ikke de skal krysse veier til en staut kar. 🙂 Men det aller beste og viktigste, som jeg har klart å få med meg, er den livsgleden og nysgjerrigheten du har. Du sitter ikke å venter på livet, du lever det. 🙂 Takk for alt du deler, og for at jeg får lov å være din bloggvenn <3 🙂 Klem

      1. Hihihi, du altså! Hmmm – mangfoldige veier, og stier kan nok krysses, men jeg koser meg fint sånn jeg har det nå 🙂 Det aller viktigste er at jeg er akkurat sånn du sier – nysgjerrig og med en glødende livsglede! Jeg er veldig glad for at du er min bloggvenn <3 god klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg