Alle gode (?) ting er tre…..!

…….så igår blei det tre runder måking på meg….. en på morran og to på kvelden……! Heldigvis var det en naboengel med snøfreser som tok halvparten av brøytekanten for meg på siste runde…..! Snille…..!

Det begynner å bli godt med snø i hagen…… og ikke så lett å gå over det som ligger der fra før uten å synke til bunns……! Ønsker meg derfor at snøen setter seg litt før det kommer mer ned…….!

Kan si mye rart om mine ferdigheter med latmannsskuffa…. men her ser det jo veldig ut som om det har vært jordrotter – eh…. snørotter – på ferde!

Som du ser, så begynner det å bli nok snø nå….. likevel er det mer i vente…..!

Jaja, jeg får nok Skippern-muskler av dette! Bare å tenke positivt!

14 kommentarer
    1. Jeg liker å flytte snø, men helsa liker det ikke så godt lenger. Likevel er jeg ute med skuffa så fort anledningen byr seg. Dvs. 2 ganger til nå i år. Og da snakker vi ikke om sånne mengder. Mer sånn ca. 3 cm 😉 Jeg er ikke glad i snø, men det gir en egen tilfredsstillelse når gårdsrommet blir ryddet 🙂 Disse mengdene her hadde jeg ikke maktet lenger. Så jeg kunne nok tatt en gang om snøen var lett, men ville tilkalt hjelp til resten 🙂 Du er god du. Litt av ei trimøkt 😀
      Ha en knallfin dag i snøen ♥ Klem

      1. Jeg liker også å måke – heldigvis! Det er flott når alt er ryddig! Tusen takk – ja, det var trim! Og jeg er sliten idag…. klemmer 🙂

    2. dei fleste synes nok att det er nok snø nå,tenker alle har til både ski og akebrett om dei liker det :=) en får iallefall brukt noen muskler en ikke bruker ellers når en måker snø,er bare å ta det som gratis styrketrening ja

      1. Hihi, ja nå har vel alle det de trenger….. Ja, jeg fikk virkelig brukt noen rare ubrukte muskler….. prinsessa tror jeg kommer til å få Skippern-muskler nå….. 🙂

    3. Ojj,,ojj hoff, nå syntes jeg synd på deg 🙂 Det er så mye annet å bruke energi på enn akkurat denne maktkampen med naturkreftene. Her er det (,,,bank i bordet…) mange dager siden vi har hatt nedbør. Men kaldt og godt.. var vel 17 minus i dag 🙂

      1. Hahahaha…. tusen takk – ja, det er mye annet som er mer morsomt enn å måke…. men – idag var det oppholds – og så skal det visst begynne på’n igjen i morra! Her var det minus 12 idag – det er kaldt til å være her…. 🙂

    4. Gøy med snø. 😉
      Jeg måtte måke meg gjennom en diger fonn for å komme inn på låven til veden min.
      Når jeg endelig fikk opp døra, var det en en diger fonn på innsiden også.
      Jippi! Hadde jo ikke bruk for ved etter den trimmen. Da var jeg varm og fin.

    5. Kan godt ha litt mer snø jeg, men i dag har vi plutselig 1 plussgrad, mot 11 minus i går, så nå smelter det fra taket. Typisk sørlandsvinter altså. Kjipt. Vi har så mye snø i hagen at bikkja ikke kommer frem, han synker bare nedi, så han sitter bare rett utenfor døra når vi slipper han ut der.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg