….jeg trenger ikke snø når jeg suser rundt i min sommerdekkbekledde bobil…..!
Nå lå ikke snøen særlig lenge i sol og vind…. heldigvis…..! Snø er mitt siste ønske i april…..!
Påska har vært mye vær….. og siden det å kjøre bobil i sterk vind er guffent nok, så kjørte jeg hjem i går kveld! Idag er det visst en ny uværs”type” – Dave – som skal stikke innom her! Spent…..!
💛🐣💛
8 kommentarer




Krysser fingre for at “Dave” ikke er så fæl….. klems
Han blei ikke like ille som forventet her vaffal….💛🐣
Uff, ja ikke greit å kjøre på sommerdekk nå.
Håper sol kommer fort tilbake. Vil ha vår! Kom snø her også.
God klem..
Nei, blei litt dumt…. men ordna seg! Jeg vil også ha VÅÅÅÅÅÅR! 💛🐣 klem
fornuftig å kjøre hjem, april er lunefull, her snør det tett ute, kommer og går 🌨️
Ja, en må være forsiktig 💛🐣
Ja, det er bare å bolte fast bilen når Dave er på ferde. Jeg trodde Dave skulle hindre meg i treningen i dag, men det klarte han ikke gitt 😀
Hihi, best å sikre seg! Nei, Dover har ikke stikki noen kjepper i hjula for m3g idag heller….💛🐣