Altså……

….jeg trenger ikke snø når jeg suser rundt i min sommerdekkbekledde bobil…..!

Nå lå ikke snøen særlig lenge i sol og vind…. heldigvis…..! Snø er mitt siste ønske i april…..!

Påska har vært mye vær….. og siden det å kjøre bobil i sterk vind er guffent nok, så kjørte jeg hjem i går kveld! Idag er det visst en ny uværs”type” – Dave – som skal stikke innom her! Spent…..!

💛🐣💛

8 kommentarer

    1. Ja, det er bare å bolte fast bilen når Dave er på ferde. Jeg trodde Dave skulle hindre meg i treningen i dag, men det klarte han ikke gitt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg