Årets siste!

Årets aller siste bobiltur er igang,  og som dere ser så rakk jeg akkurat fram til Telemark kanalcamping i Lunde før sola gikk ned i går ettermiddag!

Denne store campingen har jeg for øyeblikket nesten helt for meg sjøl! Kun EN annen bobil å se!

Det er vakkert her….. også når det mørkner! Jeg gikk meg en liten kveldstur i vinden!

Fine, runde månen lyste på meg helt til leggetid!

Bildet viser sanitæranlegg i måneskinn…..!

Idag skal jeg nyte videre! Det blir turer, strikking og kos! Ha en fin dag du også da!❤

10 kommentarer
    1. Kos deg masse på tur. Veldig glad i slike turer i mørket. Når man blir vant til det er det magisk.
      Ja, nå er det på tide med vinterdekk 🙂 sånn er det jo og da må din venn på hotell! <3
      Fin dag og nyt….Klem.

    2. kos deg ,heldige du som bestemmer selv ,her ble det stopp på bobilturer rett etter hjemkomst fra sommerferie ,håper mannen er mer lysten på turer neste år ,ha en deilig dag ,her regner det så får vi se om det blir en tur ut alikavel

    3. Så vakkert det er i høsten også. Ja, nå er det nesten slutt her også. Vi skal bruke bilen i helga også, men så blir det å tømme den til vinteren. Det er bare å glede seg til neste vår. Kos deg i finværet. Klemsiklem:)

    4. Så imponert av deg. 🤗 Håper virkelig værgudene slipper ut det beste. Det veg jeg at du gjør. 🤗 lykke til. 🤗👏🤗 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg