Årsoppgjør 2021!

Nå har jeg vært på tjuveraid….. jeg har stjålet et konsept jeg likte så godt…. fra dama bak maikensnattblogg – ÅRSOPPGJØR 2021 Håper jeg blir tilgitt….! (Klikk deg inn og se på hennes år også)!

Januar – en måned med passelig med snø, og mange bålturer i deilig vær!

Februar – snøen forsvant helt, og det dukket opp hestehov! Fortsatte med deilige bålturer og utekos!

Mars – snøen holdt seg vekk, og i slutten av måneden kunne jeg endelig ta ut bobilen igjen…! Jeg var sååå klar…!

April – en av månedens bobilturer gikk til Risør…… innen utgangen av  måneden sluttet jeg med all overtidsjobbing! Regnskaps-årsoppgjøret 2020 var for det meste i boks!

Mai – ingen spenning er større i Larvik enn om Bøkeskogen blir grønn til 17.mai….. (og det blir den alltid)! Mai var som vanlig en deilig måned!

Juni – deilig og varmt, og jeg innleda badesesongen….. obs – det var kaldt vann…!

Juli – måneden da jeg stort sett var på bobiltur….. var nok avgårde iallfall i tre av ukene – bildet er fra den besteste turen til Femunden!

August – de flotte bobilturene fortsatte…. den store Setesdals-turen blei gjennomført! Lykke….!

September – med alle lekre høstfarger og blant annet tur til Hallingdal med fjellvandring og toppturer! Her på toppen av Åkrefjell!

Oktober – min favoritt-årstid gikk mot slutten, og bobilen blei satt i vinterhi! Omstilling til oppussing av bad og hjemlig hygge….!

November – bålsesongen startet, og høstens store strikkeprosjekt var ferdig! Jeg var stolt av bålgenseren….!

Desember – adventstid, julestress, gaver, småkaker og kos! Julefeiring med familie, masse turer og denne solnedgangen på nyttårsaften!

Jeg tror jeg rett og slett sier TAKK FOR ET FLOTT ÅR!

….og du – lag deg et årsoppgjør på blogg du også, da vel!

18 kommentarer

Siste innlegg