Best å komme seg ut i skauen…!

De siste ukene på jobb før ferien, er alltid stappfulle av planlegging, ferdigstilling og diverse oppgaver som har blitt skyvi vekk i ukesvis…! “Alt” skal landes!

Da finnes det absolutt ikke noe bedre for meg enn å komme meg ut i skauen straks det er helg!

Igår kveld var det sååå varmt og deilig, sola var endelig på plass igjen – shortsen var på, og utifriluft kosa seg!

Dessverre kan man ikke alltid råde over været! Nå har jeg nemlig akkurat våkna og hører regnet falle mot bobiltaket…..!

Uansett er det en ny dag med nye muligheter! Håper å få landa et oppjaga indre og at sola dukker opp igjen – både inni og utenfor!

❤️

14 kommentarer
    1. Nå kan du roe ned sakte men sikkert 🙂 Og selv om det regner på taket, har du fri! Litt meditasjon er godt inn i helgen 🙂 klems

        1. jeg har hatt en fin dag med mange barnebarn og barn + svigerbarn på besøk ,grilla på bålpanne,fisk og småttiser fikk vasse i sjøen ,var en varm dag ,ha lagt ut bilder på dei 2 siste helgeutfordringene dine,fikk det til

    2. Deilig å komme ut i skogen 🙂
      Nå har jeg lest meg opp en del på innlegg hos deg. Er en evighet siden jeg har lest blogger, så jeg må ta en kommentar her nå, så skal jeg prøve å holde meg mer oppdater etterhvert 😉
      Koselig å se bilder, lese det du skriver, og veldig spesielt spøkelsestre, og herlig å finne så mange markjordbær. Det er godt! Blir godt å få ferie snart nå tenker jeg.
      God lørdag, og gode klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg