Buktende langfredag…….!

Langfredag med alle ingredienser……! Det var morgenens gåtur fra klokka 9, det var tur med sekk og mat på et fram til idag ukjent sted – og det var hoggorm-safari!

Kanskje ikke en form for safari veldig mange liker…… men hjelpemeg så spennende! Jeg grøsser….. og knipser……!

Ingen redsel for korona her….. flere ormer i en haug……!

Her bor naboene ganske tett! Fem hoggormer på en drøy kvadratmeter…..!

Bilder fra resten av dagen kommer etter hvert, jeg har stint av bilder og ideer nå!

PS….. idag kan du handle mer brød og melk….. ha en hyggelig påskeaften! 🐥🐥🐥

10 kommentarer
    1. Åhhh….fascinerende kryp 😀 Men siden du har møtt så mange, skal jeg jammen passe meg når jeg går tur. De koser seg nok nå.
      Ja, tenk i dag kan vi kjøpe melk og brød. Jeg trenger ikke det, men jeg trenger et garnnøste. Så jeg har gitt oppgaven til kjæresten min, siden jeg er i karantene, og kun kan gå turer ute, men ikke gå inn noe sted.
      Ha en knallfin Påskeaften ♥ God klem ♥

      1. Hihi, du liker dem egentlig….! De koser seg med varmen – men en kan jo ha på seg noe som er litt mer høyskafta enn småsko….! Håper kjæresten fiksa garnnøstet da! klem <3

    2. Her var det party, så mange på et sted. De er ekle altså! Liker ikke, men er fascinerende å se på. Skikkelige sykkeldekk dette! Ha en ormefri lørdag….Klem! Melk og brød – butikken her kommer jeg…

    3. flotte bilder,du er modige du,jeg hadde fått panikk om jeg hadde kommet borti hele 5 slike :=) var en tur innom butikken,hvetemel og bacon,og sistnevnte måtte vi innom 3 butikker for å finne,var tomt overalt ,men jeg fikk nok så jeg er fornøgde :=)

    4. Å herrefred. 😱 heldigvis har vi ikke sånne krypdyr her. Men hjertens takk for heftige bilder. 👏😁 Gledes til resten 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg