Dagen gryr…..!

Dagen gryr – et eventyr, hver gang himmelen i øst tar fyr….!

I går morges var det nyyyydelig! Jeg løp nesten for å komme i posisjon til å ta bilder….!

Dagen gryr er en sang på Sissel Kyrkjebø’s første cd “Sissel”! Sangen kom ut i 1988!

Og her kommer litt frkutifriluft-fakta:

1. Jeg har alltid vært stor fan av Sissel Kyrkjebø. Få synger bedre enn ho…….

2. Cd-en “Sissel: har jeg nok spilt 1000 ganger minst….!

3. I 1988 var jeg russ….. blåruss…..! En veldig forsiktig sådan…..! Mer Sissel enn rock’n’roll på meg….!

4. Denne sangen faller alltid inn i hue mitt når jeg opplever slike vakre morrastunder!

❤🧡💛

14 kommentarer
    1. Soloppganger og morgengryer som dette er sååååå vakkert 🙂
      Sissel Kyrkjebø er en flott artist jeg har hørt mye på.
      Min favoritt i dagens samfunn er Ingebjørg Bratland… hennes klokkestemme og vakre tekster er gull verdt <3 Og i desember skal jeg på konsert med den dama!!!

      God klem til deg <3

    2. Så vakkert! Og det er naturlig at denne sangen kommer i hue når du ser dette ☺
      Sissel synger så vakkert, og jeg husker jeg så henne live på Momarken for mange år siden. I hennes start på karrieren.
      God lørdag! Klem 🙂❤

    3. Nydelige bilder, helt vakkert.
      Der er vi veldig ulike, dessverre aldri vært noen fan av dama. Men vært på en haug med konserter fordi det har blitt slik!
      Hehe…

      God klem denne lørdagen! Kos deg med musikken! <3

    4. Fantastisk flott. Skjønner godt den koblinga. 🤗 En forsiktig blåruss blir til mektig og fargesprakende formidler i kontakt med naturen. 🤗tusen takk 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg