Demenskoret!

Hver tirsdag i januar har jeg fulgt med på Demenskoret på NRK.

Jeg har grått, jeg har ledd, jeg har lært, jeg har latt meg imponere!

I går kveld så vi den store konserten fra Chat Noir. Det var magisk for meg, og tårene strømmet på den siste sangen…. You’ll never walk alone!

Nå startes det opp demenskor rundt i hele landet – også her i byen! Så innmari viktig, og så flott!

Alle kjenner vi vel (eller har kjent) noen med denne diagnosen. Den berører så mange, og er så viktig å få satt fokus på!

Jeg håper engasjementet varer!

❤️

10 kommentarer
    1. Jeg så hele serien på et par dager…For en herlig gjeng med mennesker!
      De mest innbitte og hardhuda har også felt tårer her……
      Klem.

    2. Ja det er supert at det startes opp slike kor rundt om! 🙂 Så mye musikken kan bidra med! Lag deg en fin kveld 🙂

      1. Kjempeflott! Første korøvelse her var på mandag, og det var tydeligvis veldig vellykka! Musikk er viktig for de aller fleste! Fin kveld til deg også! <3

    3. Ja, dette bør alle se, for det var veldig flott å følge dem, og trist og alt på en gang.
      Med en mamma som er dement, kjente jeg også igjen mye ❤️
      Tårene trillet her også 🥰
      Spesielt det siste programmet, hvor Ingrid danset med jippi dama ☺️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg