Eventyret om Den stygge andungen har vel de fleste hørt (om)….! Det handler om andungen som var så ulik de andre i andungeflokken, og som alle (også han selv) syns var så stygg!
Igår traff jeg på den “i virkeligheten”! Helt alene svømte den rundt…..
….kanskje uvitende om hvor vakker den snart blir? En høyreist, stolt knoppsvane er “under utvikling”…..!
🦢🦢🦢
4 kommentarer





Så fin !
Jaa 💛💛
Ikke sant 🙂 Og ingen er jo stygg! Håper du sa det til han 🙂 <3 Fine svanen <3
Ingen er stygge, så seff da jeg det til han! 💛💛