Det blei plutselig en topptur!

Gårsdagen var full av opplevelser! Det blei morratur, fjelltur og tyttebærtur….!

Idag skal du få høre om fjellturen som begynte på denne koselige veien!

Gjennom trollskau med flotte gamle bjørketrær…..

……og opp i høyden med flott utsikt mot Hallingskarvet og Hardangervidda!

Stien delte seg flere ganger, men jeg holdt kursen mot fjellet Trommenatten…..

…..og jeg kom meg opp på toppen (en topp jeg ikke visste fantes da jeg begynte turen)….! Trommenatten rager 1176 m o h og det var en storslagen utsikt 360 grader….! Som du ser blåste det godt der oppe, og det blei bare noen raske sjokoladebiter før jeg starta på nedstigningen!

Helt nydelige farger i fjellet her…. jeg er helt betatt! Det blei mye bilder på turen….!

Et siste blikk opp på toppen “min”, før jeg gikk ned til bilen!

Det var en helt fantastisk tur, og gøy å komme opp på en topp i tillegg!

Idag er det meldt regn ei stund utover…. mulig det blir litt kjøring og shopping?…. og en viss gulrotmuffins som dere har hørt om før…..!

🧡💛🍂💛🧡

10 kommentarer
    1. Dette er jenta i sitt ess. Nydelige bilder og herlig tekst. Du er unik synd ikke flere får opp øynene for den supre bloggen din. Kos deg med dagen og naturen

    2. Ååå så herlig med en topptur som ikke var tiltenkt en gang 😀 Og de herlige flotte fargene som er i fjellet nå!!! HERLIG MARGRETHE!!! klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg