“Det er meg det kommer an på”!

I disse korona-tider foregår det mye på nett…. møter, trening… og webinarer….!

På mandag kveld var jeg på webinar holdt av 4 driftige damer, deriblant inspirator Gyrid Beck Solberg.

For ei fantastisk dame, for en utstråling! Hun hadde mange sannhetens ord som kan lagres i hodene våre!

“Det er meg det kommer an på”. Husk at du har ansvar for eget liv og lykke, du kan ikke skylde på andre. Du kan ikke bestemme og rå over alt som skjer, men du kan bestemme hvordan du sjøl skal takle det!

“Bra gjort er bedre enn bra sagt”…… Ikke gå rundt og snakk om at du skulle gått en tur….. GÅ en tur isteden!

I disse tider er det viktig å huske på at det alltid er håp! En har alltid en mulighet! Hva kan du gjøre for å bedre din situasjon?

Husk å være litt takknemlig oppi det hele, og sett pris på de bittesmå ting som er “lov” akkurat nå!

Det var godt å få litt inspirasjon og piff i den slitsomme hverdagen som jeg føler henger over oss….! Et slikt nett-treff anbefales om du får en mulighet til å delta…..❤

14 kommentarer
    1. Så bra. Dette må være perfekt piff i disse dager…Alle trenger å høre dette ja. For det er muligheter og det sitter i hodet. Klem til deg.

    2. dette var et skikkelig bra innlegg,det gir oss alle noe å tenke på ,for det er jo sånn en en kan ikke sitte inne og vente på gode dager,for dagene går dei og en må leve dei medan dei er her ,ikke vente til dei har dratt forbi ,dei fleste av oss kan jo gå ut,bare vi ikke opptrer i tette grupper,jeg skal ut og plukke marikåpe,tenker å lage marikåpepai i dag :=)

    3. Helt sant. En får glede seg over de små ting i hverdagen.
      Ikke bare sitte å bli deprimert av alt det triste en leser på nett og ser på TV.
      Rundt i hagen min har vårløkene for lengst begynt å blomstre og jeg kan begynne å gjøre klar pallekarmene til ny sesong. Hagekos i tillegg til turer i skog og mark er blant mine små lykkestunder.

    4. Ja, det er så viktig å huske på.💚Er så enig. Det blir lett mye fokus på det som er leit og alle som gjør “feil”. På det viset graver vi oss jo bare lenger ned. Stor klem!🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg