Det var minus 16…..!

Tenk for en lykke å våkne en fredagsmorgen til minus 13 og sol……!

Ingen tvil i hjertet mitt – det måtte bli en skautur! Fram med den varmeste stillongsen…. varm saft på termosen! Da jeg parkerte bilen og begynte å gå, var det minus 16…..!

Det var jo så innmari vakkert…..! Det glitra og skinte i den deilige sola!

Bålet varma deilig, og på menyen sto lunsjkake på brødskive og poteter i folie…..!

Du skjønner jo hvorfor jeg hadde en kjempetur tross kulda? Det var magisk……!

16 kommentarer
    1. Ja er det ikke vakkert vel?! Herlig men kaldt 😀

      Har du fri fredager du altså? Hatt det hele tiden`? Jeg har ikke fått med meg det 🙂

      Lag deg en fin lørdag!

      klem

      1. Å jo det er nyyydelig på tross av kulda 🙂 Jeg har fri annenhver fredag – har hatt det i mange år! Lag deg en fin lørdag du også! Stor klem 🙂

    2. Nydelige bilder og for en tur du hadde! Det varmer jo to ganger dette bålet. For deg og oss andre som nyter bålet ditt! Ha en topp lørdag og nyt dagen! 🙂 klemmer i kulda…

    3. Skikkelig magisk. Naboen og jeg gikk tur i går kveld og det var nesten ti minus, men det kjentes ikke kaldt. Det var mye kaldere før i uka da nordavinden blåst som fy. Vakre bilder. Nyt helga. Klemsiklem:)

    4. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har brukt ordet “fantastisk” når jeg har kommentert deg og dine innlegg. Men det ser ikke ut til at det skal minke fremover. 😀 Like før jeg begynte å spekulere på om turantrekket var komplett under morgenkåpa 😀 Fantastisk 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg