Du glaaaade førjulstid!

Du glaaaade førjulstid som er over oss!

For noen er det eksamener og bachelor-oppgave som gjelder…… for andre er det baking og gaver og julebord….. for atter andre er det tristhet og lengsel….!

Jul setter mange følelser i sving! Det blir mange tanker, og det er vel muligens sunt?

Jeg er glad i førjulstida, og koser meg stort sett med forberedelsene! Det er om å gjøre å stresse ned…. og nyte mest mulig! Prøve å være mye utifriluft…..! Viktig å ikke slite seg helt ut da – og jula kommer jo uansett!

Er du flink til å nyte timene i desember? 🎅

 

 

18 kommentarer
    1. god morgen :=) en koselig snømann :=) ja jule er sammensatt,vanligvis koser jeg meg denne tiden ,men i år er jeg bare trist ,når en er i ferd med å misse en av sine kjæreste da blir dagene vonde,og jeg er i ferd med å misse min pappa (

    2. Jeg er flink til å nyte enkeltting. Som julemarked, kakebaking, tur ut etc. Prøver å finne lysglimt til tross for at jula får fram mange følelser. 🙂
      Nyt tida! Klem <3

    3. Dekorativ snømann det der 🙂 Vi koser oss med di små tinga..før var jula masse besøk og aktivitet..nå er det stille og rolig 🙂 Jula er tid for ettertanke ja..selv om jeg tenker mye hele året er det mange minner i forbindelse med jul 🙂 Klem <3

      1. Ja, den er fin! Jeg liker aller best jula når den er stille og rolig! Det passer meg best liksom…. Ja, det blir mye tenking ellers også, men jul er jul… klem <3

    4. Ja jeg har blitt flinkere til å senke kravene til juleforberedelser..ta det litt som det kommer….Det blir jul okkesom…Alt må ikke være helt perfekt….men..det sitter litt langt inne…så…stresser litt…må innrømme det….

    5. Det er deilig med litt stillhet og ro, kanskje spesielt nå i førjulstiden. I år har jeg faktisk blitt tidlig ferdig, så nå kan jeg bare nyte de siste dagene, og alt som gjenstår er litt vanlig matinnkjøp og litt vask i huset 🙂 Nydelige bilder som gir ro i sjelen i en ellers travel førjulstid 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg