Du må GÅ!

Du leser stadig om det: gevinsten av å gå!

Solveig bak bloggen solliv.blogg.no har en gåskole på bloggen sin nå – se innom og få inspirasjon!(se her!)       

Det er viktig å sette fokus på noe så enkelt og virkningsfullt!

For meg er gåing en del av dagen! Må til for å bli glad…… for å føle meg ovapå…..!

Gåing kurerer det aller meste……!

Skritt-telleren viser meg om jeg er innafor målet mitt! Godt å vite hva en har fått utretta i løpet av en dag! Og nei, det er ikke stressende…..! Bare moro å følge med!

❤🧡💛

10 kommentarer
    1. Så koselig! Det er såååå viktig å gå. Denne skolen er for å med folk. For det er som du sier så mye som er positivt med å gå. Tenker det blir ny episode i dag. Og da linker jeg…God dag da! Klem.

    2. En fin påminnelse om hvor bra det er å bevege seg litt. Eller mye. Akkurat i dag var det godt å lese for jeg føler at jeg har fått utnyttet dagen når det gjelder gåing. Men skritteller har jeg enda ikke…:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg