En av få som liker papiravis?

Dagens Østlands-posten er siste utgave av dagsavisen (populært kalt) ØP!

Fra mandag av skal avisa bare komme ut tre dager i uka i papirformat – tirsdag, torsdag og lørdag….!

Jeg er kanskje en av de få som vil savne avisa om morran til havregrøten? Tror ikke det, men er nok medlem av en utdøende gruppe, nemlig de som syns det er flott å slippe pc, laptop og mobiltelefon 24/7! For ØP kommer jo ut som nettavis hver dag da…..!

Greit – så har papiravisa blitt tynnere og tynnere…. og det loves bedring og en skikkelig flott lørdagsutgave….! Vi får nå se da!

Finnes det flere “raringer” som meg blant leserne mine????

🖤

16 kommentarer
    1. Det er synd at papirutgavene av aviser er utdøende, men sånn er det bare… Jeg, for min del, foretrekker å sitte i sofaen og lese, og der funker det ikke med aviser i papirformat.

    2. Jeg liker papiraviser. Du er ikke alene. Og både GGG og Høvdingen leser aviser nesten bare på papir.
      Her i huset kjøper vi VG, Dagbladet og Aftenposten på lørdager og koser oss veldig med papiraviser til søndagsfrokosten.
      Selvsagt har vi og lokalavisa i papirformat hver dag, eller hver annen dag da. Den har siden i våres bare kommet tre ganger i uka, slik din avis nå og skal.
      Den er tykkere, men kanskje ikke noe mer stoff sånn totalt sett.

    3. Jeg har ikke lest papir aviser på veldig mange år. Men forstår de som vil savne den. Foreldrene mine er blant dem. At Øp da ikke halverer prisen, er rett og slett frekt. Håper det er mange som sier opp avisa.

      1. Endelig en ting vi ikke er like på, hihi….! Ja, de burde halvere, men det gjør de jo seff ikke….! Jeg hadde akkurat betalt når nyheten kom, så jeg får se etter denne perioden…😘

    4. Det er mange her som fortsatt har papiravis, og som ble litt sure nå avisen kommer senere i helga nå.
      Spesielt pga kryssord i avisa. 😄
      Selv har vi ikke det, for den leses på pc og mobil. Og før leste vi papiravisene på jobben 😉
      Nyt søndagen! Klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg