En drøy morratur!

I går morges var det visst noe feil med bedømmelsesevnen min…..! Mine morraturer er ofte ikke så lange, jeg går jo flere turer utover dagen, så kreftene må fordeles….! Men jeg hadde bestemt meg for en tur langs sjøkanten! Akkurat passe langt, tenkte jeg…. og vandra glad avsted…!

Jeg gikk fra ca jernbanestasjonen, og da jeg var framme der Revstien begynner, hadde jeg gått to kilometer allerede!

Isflak fra Lågen seilte lykkelig ut i fjorden, og jeg kosa meg i sola…..!

Ved enden av Revstien står det rustne kunstverket som viser snuta til Thor Heyerdahls sivbåt Ra. Muligens unødvendig å utdype hva jeg syns om skulpturen? Uansett, jeg snudde og starta på returen til utgangspunktet!

Dette er det nærmeste en kommer campingplass i tilknytning til byen min, hihi! Ja, foruten den lille bobilplassen rett ved jernbanen da!

Trackinga på klokka viste 6,3 kilometer da jeg igjen sto ved bilen. En flying start på en dag som blei ganske så hyperaktiv!

Nå lurer jeg på hva denne dagen bringer….!

God søndag! 🐥🐥

24 kommentarer

Siste innlegg