En ekte sommerdag!

Gårsdagen starta som vanlig med en skikkelig morratur! Det blei en koko-tur, men to gjøker som gol om kapp, og i tillegg fløy fram og tilbake over veien foran meg….! Ikke så ofte jeg ser gjøken så godt og mye!

Her i området er det en “kulturrunde”, og jeg fulgte den et godt stykke forbi en husmannsplass og ei gammal tømmerkoie. Disse farkostene lå ved et av vanna jeg passerte!

På veien tilbake så jeg dagens villdyr – et nysgjerrig ekorn!

Det var en ekte sommerdag med deilig sol og varme helt fra morgen…….

…..til kveld….!

Tretten timers utedag kjentes godt på kroppen….. det var deilig å krype under dyna og sove!

Nå har jeg lada opp til maks, klar for den nye dagen som nettopp har våkna!

❤️

10 kommentarer
    1. For en dag du hadde i går! 13 timer ute er fantastisk! 😀
      Nå har sommeren kommet hit også – og her skiftes det vinduer på stua og slike ting innimellom litt andre ting og soling 🙂 Alt skal gjøres på fine dager 😀 Men også nytes! klems

      1. Ja, og det blei det jammen idag også!🥰🥰🥰mye å gjøre hjemme også…. jeg får jo ikke gjort noe som helst….. det nytes! Klemmer 😘😘

    2. Jeg har hørt Gjøken når jeg har vært oppe en tidlig morgen i nærheten av skogen, men aldri fått sett den. Det er en skikkelig sommerfølelse når man hører den og de andre fuglene, som har endret sangen fra vår til sommer. Det var jammen mange timer ute, men med så fint vær er det bare deilig å være ute. Klems 🤗

      1. Det er koselig å høre gjøken altså – og klart moro å se den også! Jeg er alltid stort sett ute når jeg er på tur…. liker ikke å sitte inni bilen mer enn høyst nødvendig! God klem 😘😘

    3. Fantastisk å lese, så deilig å være ute i alle disse timene…for man trenger å bestemme selv altså..Ikke alltid så lett å bestemme utetid når man jobber så mye 🙂 håper du har kosa deg i dag å…Klem.

      1. Tusen takk, vennen! Du kjenner meg og get at jeg liker meg best ute! Liten vits i å være inne når en er på tur! Jeg er meeeeeer enn nok inne hele uka! Klemklem 😘😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg