En flottanes søndag!

Dagen begynte tidlig – som den alltid gjør for meg! En shake og ut og gå!

Et plutselig innfall sendte meg inn på denne stien, et lite stykke av Bystien vi har her!

Ikke akkurat Mount Everest, men fin utsikt utover byen min!

Fjellet ligger 500 meter fra der jeg bor, men jeg har aldri vært der før! Gjentas snart…. kortreist turmål!

Så blei det jammen en strand-og badetur med prinsessa også! Igår gikk turen til Ula, i mine øyne Larviks bestaste sandstrand! Ryddig både på land og i vann! To bad blei det…. en god badesommer med ti bad på meg foreløpig!

Nå har dere sett (for) mye badebilder av meg….. så her ser dere den lille sjøstjerna som vi “snubla over” nesten inne på land! Sååå søt!

Ha ei fin ny uke da! Bruk den fornuftig! 😘

10 kommentarer
    1. Kortreiste turmål liker jeg godt..og ekstra fint med utsikt ! Strandlivet er skikkelig kos… og den sjøstjerna hadde fin farge.. Klem <3

    2. Det er rart det der. De nære turmåla er ofte dem en “overser”.
      Jeg har hatt 1 bad i år og jeg vet ikke om det blir noen flere. 🙄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg