En helt gyllen lørdag!

Altså…… noen dager er bare helt spesielle…. og akkurat så gyllen som dette var min lørdag!

Det var morratur, speilinger, strikking og et lite kafé-besøk…….

…..og det var tur – på ukjent sti, Fløterstien langs Skoeelva i Lunde!

Stien gikk rett gjennom traktorskuret…..

…..og oppover langs elva…..

Det var en vakker tur, rett og slett!

Så deilig at den siste hele bobil-tur-dagen blei så flott! Et godt minne er lagret!

Idag blir det hjemover-tur….. det blir trist!

Klem ❤

14 kommentarer
    1. Trist for nå er det kroken på døra for bobilen, etter påske en gang kanskje!??? Eller i påsken! Ny tur…..juhu…..
      Så jeg hadde vært innmari trist….men men du har laget deg gode planer har jeg skjønt!
      Vakker tur og vakre bilder! Stor klem…

      1. Innmari trist – blei noen tårer….! Men – kommer vel ut igjen rundt 1.april vil jeg tro! Jeg har masse ideer og planer ja 🙂 tusen takk! Klem <3

    2. utrolig vakkert,skjønner att det er vemodig å avslutte bobilsesongen ,iallefall du som virkelig har brukt den mye ,men det kommer en ny vår og da håper jeg att både du og jeg også får nye opplevelser på hjul,god tur hjem igjen

    3. Du verden for en gyllen dag du har hatt, strålende…som det første bildet ditt. For det var vakkert, for et lys. Så dette var altså siste bobilturen for i år… Klem <3

    4. Deilig med fine høstdager..og jammen blei det vakre bilder her også 🙂 Nydelig bilde av deg med “drømmende”blikk også… Klem og fin dag videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg