Jeg klarer jo ikke å la være…. når jeg ser dråper, er det fram med kameraet og ned på kne…..!
Min favoritt er det første – hvilket er ditt?
💧💧💧
6 kommentarer
Jeg klarer jo ikke å la være…. når jeg ser dråper, er det fram med kameraet og ned på kne…..!
Min favoritt er det første – hvilket er ditt?
💧💧💧
Vakre dråpebilder – og kanskje nr. 2 blei litt favoritt 🙂
Tusen takk 👌💧
Alle bildene var vakre da. Så flott med dråpejakt! Bilde nr. 2 er min favoritt.
Klem herfra.
Tusen takk, dråpejakt er gøy! 👌💧 klem herfra!
Jeg er enig med deg i 1-ern, og så synes jeg 3-ern også er helt spesiell 🙂 Skjønner ikke hvordan du får til så nære og store dråper jeg 😀
Tusen takk 👌💧 jeg holder vel på i evigheter for å få fokus…. og får mange uklare bilder! Moro med dråper, syns jeg!