En liten tur på Revstien!

Jeg er så sulten på å gå tur “i lyset” om dagen! All jobbing gjør at de fleste turer er “mørke-vandringer”!

Så igår var det full fres ned til Revstien, som går langs vannet der Numedalslågen renner ut i Larviksfjorden! Her er Superspeed2 på vei til Danmark!

Fikk litt sånn isfjell-følelse av disse snø-haugene som var tippet ned på stranda…..

En real “bre-sprekk” åpenbarte seg……

Vakkert var det…… og deilig å få seg en tur “med sikt”!

Revstien er forresten ca 1 km lang og tilrettelagt for både gående og vogn/rullestolbrukere! Det er satt opp bord og benker, og små dikt kan leses underveis. Det må bare ikke bades, da det er sterke understrømmer i utløpet av Lågen.

Ha en fin dag da! ❤

16 kommentarer
    1. Ja, man må liksom skynde seg skal man få noe lys i løpet av dagen 😮 Mye dag blir spist av jobben.. Ha en fin dag uansett Margrethe <3 klem <3

    2. Så flott at du fikk deg en tur i lyset, for å si det sånn 🙂 Der gror av vår ser jeg 🙂 Det er jo det vi merker her at det blir lysere 😀 Ellers er det få tegn i den retningen 🙂 Ha en flott tur inn mot helga 😀

    3. Så fint med en tur i dagslys. Heldigvis lynser det mer og mer, så de siste kvelden har vi ikke brukt lommelykt! Herlig med vår, men jeg ønsker meg mer sol nå. Ha en fin helg 🙂

    4. Heldigvis går vi mot lysere tider – jeg er også litt lei av å gå tur i mørket 🙂 Men nå er vi ferdig med årsoppgjør og revisjon kommer til uken så det er heldigvis ikke så mye jobbing lenger 🙂 Men så trener jeg som regel rett etter jobb og da blir det tur i mørket likevel når jeg kommer hjem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg