En ny “hverdags-uke” er over!

Nok ei begivenhetsrik uke er over – ja, hverdagene da!

Jobbene mine krever enormt om dagen – nye datasystemer, tilrettelegging og fine ord som konvertering og migrering og autopay svever rundt meg! Jeg lander en og en ting, men det koster krefter! Smilet er lenger unna og tårene sitter løst….. !

Det viktigste denne uka er at jeg har blitt et år eldre – og jeg syns det er skikkelig gull! Feiringa blei koselig – akkurat som ønsket….  så da går jeg for et år til, hihi!

Nå er det hælj – den skal nytes iallfall! Masse uteliv, håper jeg!

GOD HÆLJ!

❤️

10 kommentarer
    1. Så vakre bilder. Du får ladda i helgen. Det er krevende å jobbe….Enda en i vår avdeling har segt opp nå..
      Men nå håper jeg ikke det blir dyttet enda flere arbeidsoppgaver på meg..jeg rekker ikke over mer. Autopay er kjent, det husker jeg vi snakket mye om,,Mye å henge med på i arbeidslivet ja..Men husk å ta vare på deg selv også <3 For man blir eldre – Og igjen – gratulere masse med dagen i går! <3 Du er super…Gode klemmer herfra.

      1. Tusen takk, Solveig! Jepp, jeg får gjøre det! Har vært krevende ei god stund nå altså! Kjedelig når noen sier opp – og andre må ta over! Umulig å bare få mer og mer å gjøre! Autopay er kjekt det – når det funker…..! Mye å lære og få til å funke! Ja, må prøve å ta vare på meg sjøl også – det er ikke alltid like enkelt å få til faktisk! Merker at man blir eldre – tåler ikke like høyt stress-tempo lenger! Tusen takk igjen – det var en fin dag! Super….. du er god, da! Gode klemmer i retur! 🙂

      1. Syns igrunnen det går året rundt nå! Denne tida på året bør egentlig være rolig, men så skal det byttes lønnssystemer, og regnskapssystemer osv…… da er det mye styr! Alt ordner seg nok til slutt! Tusen takk 🙂

    2. STOR klem!
      Dagene kan virkelig være tøffe til tider. Det er vel bare å bite tenna sammen, stå på og se frem til helger og fridager med fine turer i skauen. 🤗🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg