Igår blei det en morratur med innlagt dråpejakt! En liten rekognosering, litt ned i knestående, og vips noen dråpebilder før turen gikk videre!
Ikke alltid en trenger lang planlegging !
💧💧💧
4 kommentarer
Igår blei det en morratur med innlagt dråpejakt! En liten rekognosering, litt ned i knestående, og vips noen dråpebilder før turen gikk videre!
Ikke alltid en trenger lang planlegging !
💧💧💧
Jeg elsker dråpebilder, men har ikke alltid vært så heldig med å få de på kamera selv. Ha en super mandag, klems 🤗
Jeg også! Og de er vanskelige innimellom altså! God klem <3
Flotte dråper. 🥰
Tusen takk, vennen 💙