En snartur på Elvestien!

Det blir ikke mye fotografering når jeg maler og styrer så mye her hjemme, men igår kveld tok jeg en snartur på Elvestien langs Lågen!

Det er masse blomster og veldig frodig der nede nå…. på grensen til en litt “gjengrodd” følelse, vil jeg si…..!

Denne nordligste delen av stien er utstyrt med benker og grusa stier, og har vært et populært område for mange å være på tur….!

Men nå er det HELT gjengrodd…. du må brøyte deg fram til benkene….. trærne som du kan balansere på når du er ung og håpefull, har forsvinni helt blant strå, brennesle og annet ugress….! FY, Larvik kommune…. hva skjer?

Idyllen utover Lågen er heldigvis intakt! Akkurat nå er det lite vann, og det passer meg bra siden jeg egentlig er litt redd for den i flom….!

Jeg sitter igjen med bilder (i hodet) av stille vann, blomster, ugrass, ender og laksefiskere…..!

Ha en flott dag da!

💙💙💙

12 kommentarer
    1. Det gror mer elle mindre igjen over alt. 🙂 Det ser man i tyttebærskogen også, når det er mye mindre husdyr i utmarka. Kanskje jeg tar meg en tur i barmarka når tida er inn, men vi har bestilt 30 liter til ei fast vi har avtale med. 🙂 Men dette var jo ikke tyttebær innlegget ditt, og heller ikke male innlegget, men lykke til med malinga. Husk å ta pauser 🙂 Klem fra nord. PS i morgen tar vi sjansen på å krysse Vestfjorden, i et h…. vær 😀

      1. Ja, det gjør dessverre det….! Bør være unødvendig egentlig….! Du får ta deg en liten tyttebærtur for å få følelsen da, vet du….! Hihi, ok å samle sammen flere innlegg da! Tusen takk – idag har jeg vaska garasjen – så nå er den snart klar til å males også! Oisan – over Vestfjorden altså – gooood tur! Klem <3

    2. Jeg har ikke vært der i sommer. Men at de ikke passer på å rydde der er skikkelig dårlig!
      Der pleier å være mye folk her, men det frister jo ikke når en må brøyte seg frem.

      1. Hmmm – det var ikke så koselig heller! Tipper de skjuler seg bak at de tenker på bier og humler, men de er jo ikke glad i daugrass og burot og brennesle regner jeg med – så bare EI humle! Var mye grasshopper hørtes det ut som……. De får se og få rydda opp syns nå jeg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg