Er du klar for IDYLL?

Det er alltid spennende å gi dere en utfordring….! Hvor mange orker å engasjere seg, tro? Det gikk bra det her – hele 16 flotte, idylliske bilder har kommet i mailboksen min!

Bare se her:

Ligaya har sendt meg denne idyllen! Her er hun: happy.blogg.no – En blogg hvor jeg deler fotografi, inspirerende ord, håndarbeid, min hverdag, mine reiser og livet som en utlending I Norge.

For Connie er det ekte idyll å gå i fjellet om sommeren eller om høsten som her! Du finner henne her: Fruens vilje (blogg.no)

Her har du en vakker idyll- og her finner damen bak: Hverdagsmagi – DEN STØRSTE GLEDEN DU KAN HA, DET ER Å GJØRE ANDRE GLAD 🙂 (blogg.no)

Her er Brit sitt bidrag. Idyllen er tatt ved et skogsvann i Østfold. Du finner henne her: kjerringtanker – Det trengs et stort plaster for å dekke munnen på en gal kjerring. Danske ordtak (blogg.no)

Randi har sendt meg sin idyll – her er hun: natheless (blogg.no)

Sonja nyter idyllen i sin kajakk – på et rolig vann og sammen med en god venn! Jeg klarer ikke å linke til hennes bloggi.no/rubia1, men hennes tidligere blogg finner du her: Sonjas strikkerier og andre rariteter – Her kan du lese om litt av hva jeg roter med på fritiden. (blogg.no)

Toril har denne vakre idyllen ved hytta si ved sjøen i Trøndelag. Her finner du henne: https://dixierose.blogg.no (får ikke linken helt til å virke her…. – beklager det)!

Dette er Solveig sitt bidrag. Hun sier at dette er idyll for henne – ut på tur en vakker dag med sekk med mat og drikke. Er været fint så blir det dobbel idyll. Bildet er tatt på Kråkerøy. Du finner henne her: solliv (blogg.no)

Dette er Mette sin form for idyll! Som hun skriver – idyll kan være å være ute i naturen og bare lytte til havet og stillheten, brenne bål og lage noe godt! Nyte dagen ute! Bloggen hennes kan du gå inn på her:

MetteJosteinsdatter 🚶‍♀️🐕 – LIVET ER HER OG NÅ 💚 (blogg.no)

Dette bildet viser idyll slik Heidi liker det! Du finner henne her: Heidis verden MEd ord og bilder – I dag begynner resten av mitt liv og det vil jeg leve fullt ut, med de begrensninger og muligheter jeg har (blogg.no)

Solfrid kosa seg her. Som hun skriver: Var fantastisk ro og idyll den gangen! Bloggen hennes finner du her: frodith (blogg.no)

Gunn og Barney tar en rast ved Sørenga sjøbad i Oslo. Her finner du henne: pensjonistgunna – Du får ta del i mine tanker og gjerninger. Og jeg viser deg bilder som jeg tar på min vei….. (blogg.no)

Helene har sendt meg dette bildet, og sier at mer perfekt idyll enn dette kan det ikke bli for henne. Her er hun: zoeticworld (blogg.no)

Jan har sendt meg denne idyllen! Du finner ham her: dedicat – Hvorfor være negativ når man kan være positiv (blogg.no)

Kari har sitt idylliske sted på Costa del Sol. Du kan finne henne her: MEning – Kari Engesvik (blogg.no)

Elin sin absolutte idyll er å våkne på natta, stå opp og finne dette maleriet i stuevinduet! Her har du henne: Strikkekjerring (blogg.no)

Tusen takk for alle de flotte bidraga til utfordringen! Det er så gøy å dra igang noe på blogg når oppslutninga er så stor!

Det kommer en takk i posten til deg ganske snart!

God klem 😘😘

28 kommentarer

Siste innlegg