Feriedagbok – dag 11!

Igår blei det ingen morratur, det blei trening isteden! Etterpå kunne jeg kose meg ute i den varme sola med kaffekoppen! Jeg lada opp til en aktiv jobbe-hjemme-dag!

Det første jeg gjorde, var å male gjerdet! (Og dette er bare ca halvparten av gjerde som jeg har…..)! Det tok 3,5 timer å male på “utsida”! Armene og håndledda er såre, hihi….!

Så var det plenklipping som sto på agendaen! Det blei en varm affære, men det blei fint da!

Den siste jobben var å skrape og vaske garasjedøra! Tenker å male den idag sammen med “innsida” av gjerdet!

Innimellom all jobbinga, fikk jeg selvfølgelig gått meg noen turer – og jeg slappa av litt også (faktisk, utrolig nok, hihi…..)! Og – jeg bada også, altså!

Nå blir det havregrøt, og så blir det en skikkelig morratur før malerkosten kaller på meg……!

Ha en fin dag da! 😘

22 kommentarer
    1. Det var en flott arbeidsøkt. Må gjøres og er jo gøy da! Jeg også må skrape garasjedør og beise.
      Det er virkelig nok å gjøre ute altså! Det ble veldig flott hos deg da….lekkert med det hvite gjerde rundt. klem..

    2. du fikk deg litt av en dag ja ,men du så fint det ble da :=) malejobb er ikke bade bare ,det stiter på armer,men heldigvis er det ikke hvert år en må ta den jobben da :=) og så deilig att du endelig har sol og ikke bare regn i ferien din

    3. God morgen!
      Ja du er jammen flink å male og skrape og ordne rundt huset ! Og det må til det…. 🙂 Godt med fine dager til slikt arbeid selv om det er varmt…. da få en hoppe i sjøen…!

      1. God morgen 😘 har endelig finni roen til å kose meg med alt som må gjøres. På tide kanskje…. deilig bare å være ute i sola, og det er jo ikke langt til sjøen og et bad om en skulle få lyst….! 😘😘klem

    4. God formiddag. Helt utrolig du har greid å slappe av, men tror deg. For syns du har rukket kjempe mye. Så godt å få gjort slike ting, men skjønner at å male et gjerde i 3,5 time er…phu. Nyt dagen din i dag. Klem <3.

      1. Hihi, effektiv type, jeg….! Nå er jeg allerede ferdig med det som skulle gjøres idag, og er sliten….. så må sitter jeg ute og leser…! Kos deg med dagen din 😘

    5. Du verden som du står på 🙂 Jeg kjenner følelsen, det er nok å ta fatt i med hus og heim. 🙂 Men så er det litt deilig når det er gjort. I morgen blir det å lade opp til. nye tak på hjemmefronten, mens vi kjører mot nord 🙂 Planene er klare i alle fall, om ikke værgudene snur alt på hodet 🙂 Klem

      1. Hehe, har visst fått ånden! 🙂 Ja, nok å ta tak i – og jeg har lissom ikke hatt tid og ro til det på ei stund! I morra har jeg tenkt å ta det ganske så rolig – og pakke bilen for en ny tur! Håper dere får gjennomført alt dere har tenkt når dere kommer hjem! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg