Feriedagbok – dag 12!

I går blei det en bynær morratur på meg! Det var varmt og jeg følte ikke for å gjøre noen store sprell!

Satt til og med litt her ved Kloden og kikket på vannet og spurver som bada….! Prøvde vel å utsette malingsjobben så lenge som mulig, kanskje….!

Jeg tok meg sjøl i nakken straks jeg kom hjem, og malte ferdig den påbegynte delen av gjerdet! Og som du ser er også garasjedøra malt! Jeg har dermed fått gjort alt jeg hadde planlagt!

Premien var et par etterlengta dukkerter! Det var innmari deilig rett og slett!

Idag skal jeg ikke gjøre så innmari mye….! Unntatt at skal jeg pakke bobilen igjen……! Du får følge med!

Kos deg med dagen din! 😘

14 kommentarer
      1. Tusen takk – ja, det er mye jobb, men liker det fordi det syns så godt etterpå! Bading er godt altså….! Ja, gleder meg til en ny tur nå – ikke mange dagene igjen for dere heller! Klem <3

    1. Flinke du som kom i mål med alle prosjekter, og fikk kost deg litt i bøljan blå også. 🙂 Nyt fine dager og lykke til med neste tur. Straks klar til å pakke sammen her og komme oss nordover. Usikker på om det går på en dags kjøring. Gode tanker og klem 🙂

      1. Tusen takk, ja det var deilig! Bade er enda bedre…. 🙂 jeg nyter – og tusen takk! God tur videre hjemover – ta heller en overnatting ekstra enn å bli helt utslitt da! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg