Feriedagbok – dag 15!

Det var et fantastisk vær igår også! Morraturen gikk i området ved Kongsvinger golf! Innmari fint der!

Uansett, jeg pakka bilen og dro avsted! Første stopp var……

…..Kongsvinger festning! Flottanes utsikt fra et historisk sted! Gikk bare rundt utenfor – det var jo så fint vær, og jeg var jo der omtrent før andre hadde våkna…..!

Så blei det en lang kjøretur på Finnskogske veier! Masse dyp skau, furumoer og flotte små og store vann! Idyll! Hadde lyst til å overnatte på Skasenden, inne på Finnskogen, men der var det stappfullt! Så da blei det isteden…..

…..litt mer kjøring, og jeg havna på Flisa camping – nyåpna i år! Helt fortapt i stedets flotte sandstrand ved Flisa-elva! Det blei to deilige bad idag også! Jeg nyter fullstendig!

Sola gikk jammen ned over Glomma også….!

Idag ruller jeg videre! Blir spennende å se hvor jeg kommer! 😉😉

18 kommentarer

Siste innlegg