Feriedagbok – dag 16!

Våkna opp til nydelig vær også i går! Etter frokost var det bare å snøre på seg joggesko og vandrer avsted!

Fiskå mølle, en bit av Solørbanen, Flisa bru og flomsteinen! Alt med lange røtter i historien i området!

Bobilen rulla videre til Norsk skogmuseum på Elverum. Siden jeg hadde vært inne der tidligere, blei det en runde utendørs denne gangen! Mange flotte og godtluktende blomster, og gamle hus og koier stinne av sjel og historie! En koselig vandring!

Turen gikk videre “over åsen” til Trysil! Etter å ha satt fra meg bilen på Trysilelva camping, var jeg glad jeg hadde landa tidlig! Det strømma på med andre bobiler og vogner til det var smekk fullt! Tydeligvis et populært område også sommerstid……!

Gikk en tur inn til sentrum! Koselig, og masse folk! Det blir mye gåing og flust med skritt hver eneste dag! Utifriluft er ikke en bobilfrue som sitter mest i bilen akkurat!

Akkurat i rett tid stakk sola gjennom skyene og lagde gårsdagens solnedgang! Perfekt!

Nå er jeg sulten og klar for en morratur etter frokost! Så ruller jeg videre……! Planen er klar!

12 kommentarer
    1. Fantastisk tur – her var det mye å se på! Slike steder er et funn altså! Bare til å nyte videre på din ferd. jeg følger spent med videre! God morgen og klem…

    2. så vakre bilder , Elverum hadde jo jeg også lyst å reise til i sommer m,men planenene er forandret til Holsfjell :=) vi reiser over helgen ,tirsdag tenker eg ,mandag skal vi sta og få på nye sommerdekk frame på bobilen ,så reiser vi etter det ,ha en ny fin dag i dag og kos deg masse

    3. Hva du får oppleve og finner. Det er jo akkurat sånn
      man burde feriere, og vi ikke gjør. Vi tar oss ikke tid til å stoppe noen steder. 👏🤗👏🤗 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg