Feriedagbok – dag 17!

Gårsdagen startet som dere sikkert husker, i Trysil! Morraturen gikk inn til sentrum… med utsikt til alpinanlegg, Trysil-Knut, staselige kumlokk og ei bjønnebu på flomsikringa!

Turen gikk videre rett nordover. Stoppa for beinstrekk i Engerdal! Der var det ei fin lita kirke, og en heller stivbeint utgave av Gjermund Eggen! Ellers ikke en sjel å se!

Som dere allerede vet, er drømmemålet mitt nådd! Jeg havnet ved Femundsenden tidlig! Brukte dagen godt til utforsking av området!

Fant ut at det var på tide å skjemme meg bort litt, så det blei middag på hotellet her. Hjortestek…. Rørospudding….. med deilig drikke til!

Ikke akkurat en solnedgang, men vakkert likevel…! Var ikke mye sol igår, og det blåste kaldt!

Idag blir jeg rett og slett her! Det blir en morratur og litt utpå formiddagen skal jeg smøre niste og pakke sekk! Den glade vandrer er i sitt ess!

16 kommentarer
    1. God morgen til den glade vandrer. Vakkert sted og du har kommet til et drømmested. Ser ut som det er lite folk der! Men det er jo bare deilig…Nydelig mat! Jeg skal på jobb i dag 🙂 hehe…Nydelige bilder du har her!
      Klemmer…

    2. dette minner veldig om plassen vi var en uke på i fjor ,og maten minnet like mye :=) god mat men små porsjoner til stor pris ,om det var det her også aner jeg ikke ,men for en mann ble porsjonen vel liten ,passe for oss damene hi hi ,herlig plass ,bare nyt det

    3. Ser flott ut på tur..og med vakker natur er jo du i ditt “ess”..maten så jo digg ut også da.. Flotte bilder ..og det der du står å speider utover var skikkelig stemningsfullt.. <3 Sommerklem <3

    4. Så mye du finner frem til. Misunner deg den utferdstrangen og nysgjerrigheten 🙂 Men du verden så flott at du deler det på denne måten. Fantastisk oppdekking på hotellet 🙂 Nam, nam.. det så deilig ut. 🙂 Lykke til videre på ferden, kos deg masse 😀 Klem

    5. Bra du koser deg litt ekstra med maten.
      Det er jo tross alt ferie. 😊
      Ei venninne og jeg har en lei tendens til å komme litt seint frem til plassene vi er på og ender opp med potetskruer i bilen. 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg