Feriedagbok – dag 19!

Allting har en ende…. også feriens besøk på Femundsenden! Morraturen igår ga siste mulighet til å nyte den vakre naturen der oppe!

Bil-snuta ble så vendt i retning hjemover!

Stoppa allerede etter åtte kilometer….. på villmarksmuseet på Drevsjø! Museet hadde ikke “stått opp enda”, men siden det var mest utendørs, tok jeg en liten runde! Dit vil jeg tilbake en annen gang!

Rulla videre….. og da jeg kom til Trysil var jeg igjen sulten! Siden det var så lenge siden jeg hadde spist ute (haha, særlig….) – gikk jeg på konditori! Nam, altså!

Cirka midt mellom Trysil og Elverum, ligger Osensjøen! Jeg satte på håndbrekket på Sjøenden camping i sørenden av vannet! Koselig sted med masse hyggelige folk!

Jeg er altfor trøtt om kvelden til å få med meg noen solnedgang (ja, jeg vet det er fordi jeg står opp altfor tidlig)……! Men dette får duge: sol over Osensjøen i går kveld klokka halv ni!

Idag går ferden videre – alltid spennende hvor jeg havner!

18 kommentarer

Siste innlegg