Feriedagbok – dag 20!

Igår blei det en morratur over lyngheiene ved Osensjøen! Så lilla og lekkert overalt! Fikk plukka med meg en stor bukett som jeg skal ha i noen hvite bjørkepotter som jeg har hjemme!

Så startet jeg på det som jeg heldigvis ikke visste skulle bli en altfor lang dag bak rattet i varmen! Stoppa på Elverum og gikk og kikka litt! …. og var på kafe, men det må du ikke si til noen……! Hihi……!

Så fort jeg kom inn i Mjøsregionen, var det slutt på moroa….! Fulle campingplasser allerede klokka 12……! Og jeg vet det er null fricamper å oppdrive på strekningen….! Jeg kjørte Hamar-Biri-Gjøvik-Toten-Hadeland….. og var fortsatt i farta! På Jevnaker dukka det plutselig opp en bobilparkering – grusplass uten strøm og vann, men oppmerka til ti biler! Helt gratis! Som du ser var det full idyll rett borti veien! Gjett om jeg var lykkelig da……!

Jeg kosa meg i skyggen av bilen, gikk turer og slappa av!

Idag bærer det antagelig hjem…. om jeg ikke finner på no lurt på veien! Har iallfall et par ting jeg skal fra morran av! Det får du lese om her i morra!

😘

14 kommentarer

Siste innlegg