Feriedagbok – dag 22!

Gårsdagens morratur var en solskinnshistorie….! Vakkert vær, og masse molter på myra! Det smakte nyyyydelig!

Igår var det rett og slett ingen bønn…. jeg skulle gjennomføre siste etappe hjem! Men…. jeg måtte jo stoppe på Kongsberg! Der har de hvert eneste år de mest fantastiske blomster sommerstid…. i år intet unntak!

Sneik meg til enda en stopp, jeg….. på Brufoss, en kjent laksefiskeplass i Numedalslågen! Fiiiint!

Halvannen times tur hjem tok derfor fire timer, og det var helt perfekt!

Trygt hjemme var det bare å rydde ut av bilen og vaske håndklær, sengetøy og klær….! Blei godt med tid til både avslapning og kveldstur også!

Er trist at også ferietur del 2 er over! Jeg koser meg så innmari i rullemodus! Idag har jeg endel forskjellig å drive på med….. så får vi se hvor flink jeg er da….!

😘

12 kommentarer
    1. God morgen! Nydelig feriedag! Herlig dag med blomster og elv og molter. Må være deilig å bare stoppe slik og nyte..
      Flotte bilder fra en fiin dag! Klem og fin lørdag…
      Du lever et godt liv på hjul du!

    2. Jeg er imponert over deg – hvor tøff du er som ruller rundt i bobil 😀 Men man kommer seg ikke rundt og får ikke sett noe om man ikke tar løst og gasser på litt 🙂 DU ER TØFF!

      1. Tusen takk, Mette – koselig at du sier det! Jeg er jo absolutt ikke ferdig med å se meg om, selvom jeg er bare meg! Og jeg er litt veldig stolt….! Klem 😘

    3. Jeg beundrer styrken din. Det ser ut som du blir aldri sliten:)
      Flotte bilder. Jeg har bare vasket hus I dag og laget mat. Jeg klarer ikke mer:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg