Feriedagbok – dag 23!

Det er ikke like lett å ta bilder og skrive feriedagbok når jeg er hjemme….! Men jeg fant iallfall disse glade insektene i går morges! Det blei nemlig en annerledes morratur! Jeg vandra til jobb (en av mine ekstrajobber), kjørte lønn og bokførte bilag, og vandra hjem igjen!

Så var det klart for gressklipping! Og ikke så gæernt at det ikke er godt for noe….. varmen har gjort at deler av plenen ikke vokser særlig (=brun….)! Så jobben var raskt gjort!

Til trøst for at ferien snart er over, dro jeg og kjøpte den avlange potta og godt med nye planter! Jeg venta med vilje med å bytte ut stemorer og andre tidligblomster til etter ferien! Lettere å få vanna riktig når jeg ikke fyker rundt…..!

Ellers blei det bading i går også! Viktig å benytte alle flotte dager nå!

En ny dag er igang – spennende å se hva den fører med seg! Må vaske bobilen inni og utapå, ellers er dagen blank foreløpig!

Oppdaga forresten nettopp at dette er mitt innlegg nr. 3000 på bloggen……! 😍😍

10 kommentarer
    1. God morgen og God søndag..Delig å pusle litt hjemme og moro å kjøpe noe nytt til heimen. Ble veldig fint. Kjekt med gress som klipper seg selv…haha..
      3000 gratulerer………..Så veldig bra det! Jeg har ikke lest alle innlegg for du blogget lenge før jeg ble kjent med deg! Bloggen din blir bare bedre og bedre. Det er fint med litt mer tekst og litt mer personlig blogg. Det tjener du på i lengden. Ser veldig forskjell nå og for et par år siden. Supert…
      Klem….

      1. God morgen, og tusen takk for fine, snille ord! Ja, jeg tror nok bloggen har forandra seg mye….. og bra at det er til det bedre! Føler jeg har kjent deg kjempelenge forresten…. hihi! Kos deg med dagen, nå skal jeg ut og gå tur! Klem 😘😘

    2. Alltid noe å puske med på hjemmefronten. Her har det gått helt i stå. Men loves opphold fra i morgen. Tusen takk for alle flotte ferieinnlegg. Håper det blir fine dager fremover også der hos deg. 🤗 Nå er det håndball her. 🤗 Klem

      1. Ja, alltid noe å gjøre! Holder på å vaske bobilen nå…. klar for neste ekspedisjon! Så bra at du har likt ferieinnlegga! Kos deg med håndball- klem 😘

    3. Da ble det litt jobbing i ferien. Tretusen innlegg er imponerende! Jeg har snart totusen. Jeg har nok en tendens til å skrive mye lengre innlegg enn det du gjør.😉

      1. Litt jobbing må jo til…… det er egentlig moro når en har god tid! Jaa… du skriver lengre innleggene meg, selvom jeg har “kommet meg litt”! Klem 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg