Feriedagbok – dag 24, siste feriedag!

Så dukket den opp til slutt – den siste dagen av sommerferien 2021! Gårsdagen var like varm og vakker som de foregående!

Morratur blei det – jeg gikk hjemmefra……

…..en runde i Bøkeskogen,  og hjem igjen…! Det er kjølig og deilig under de tette bøkekronene!

Om jeg vaska bobilen???? Selvfølgelig…. som du ser kan jeg speile meg i den……!

Så blei det en kombinert gå-fort-tur til Tønsberg tønne, og bade-tur til Trubervika! Varm og god tur, og nydelig med bad fra stranda over etterpå!

I tillegg gikk jeg selvfølgelig en kveldstur,  så dagen var et særdeles aktivt punktum for ferien!

Nå må jeg komme meg inn i innruta rutiner, timeføring, debet, kredit og oppdatere meg på alt som har skjedd de siste tre ukene! Jeg gjør som jeg pleier – jeg brenner på!

😘

16 kommentarer
    1. En nydelig sommerdag du har bilder fra her. Mange vakre bilder som oser idyll.
      Du er flink med bilen din. Den er gullende ren oog skinner oog venter på neste tur! God jobbedag!
      Det er deilig med ferie og man viil ha mye ferie! Klem…

      1. Ja, det var en skikkelig nydelig dag! Greit å ha bilder av sånt nå som det øser ned og tordner ivei….. ! Blei mye armer og bein første dag på jobb, men det går seg til! Ferie er dyyyyyrebart! Klem <3

    2. Alt har en ende, også ferien. Men jammen har du hatt en flott ferie, med mange flotte turer, og fineste bobilen ♥
      Hverdagen kommer med et smell, men kanskje godt det også, så har du neste ferie å se frem til 🙂
      Tusen takk for mange flotte feriebilder ♥ Goooode klemmer fra meg til deg ♥

      1. Ja, dessverre….. eller sikkert heldigvis da! Hadde en kjempeflott ferie – har kosa meg glugg! Bare koselig, Eva – gøy at du likte bildene! Klem <3

    3. Nydelige bilder og vakkert ved sjøen 🙂 Fint du har kost deg med sommer og turer..og det har jo vært mye finvær også.. Håper det blir fint å jobbe igjen også.. og kveldene er jo enda lyse… Klem <3

      1. Tusen takk – ja, deilig ved sjøen! Jeg har storkosa meg – ingen tvil! Kjempeheldig med været! Var litt mye styr første dag på jobb, men det går seg til! Klemmer <3

    4. Det øverste bilde var fantastisk fint, så fult av sommer. Må være en fin avslutning på en fantastisk ferie. Takk for at vi fikk følge deg på turen. Det har vært artig. Klem <3.

    5. Det må man si var et verdig punktum for ferien. Kjenner ennå den følelsen i kroppen, som kommer dagen før ferien starter, og den i andre enden av skalaen – siste feriedagen. 🙂 Men vi mennesker siger fort inn i vaner og rutiner igjen. Får satse på at det kommer mange vakre helger utover 🙂 Gode tanker… klem 🙂

      1. Ja, det var et verdig punktum for ferien! Det er spesielle følelser både når ferien starter og ender! Stort sett har jeg alltid vært glad for å komme på jobb igjen, men i år er det tyngre….! Rutinene kommer – og nye gode helgeturer venter! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg