Føler meg helt nedsnødd….!

…. ja, ikke fordi det har snødd så mye ute…. for her har det regnt i bøtter og spann……men…..!

Nei, jeg syns det er så vanskelig med det nye bloggopplegget… får lissom ikke den rette følelsen…..

Går greit å lage innlegg og publisere, selvom jeg syns det går tregt å gjøre det! Men jeg savner å kunne se antall følgere (tror jeg har fått lagt inn den google-analysen nå… spent om den virker idag) – savner å kunne se at dere svarer på mine kommentarer til dere – savner det gamle, gode opplegget!

Lurer på om jeg blir like gira igjen som jeg var! Har ikke tenkt å slutte å blogge altså, men…… det gir ikke det samme lenger….!

Er det flere av dere som har denne følelsen, eller? Noen som har en lur løsning på hva som kan gjøres?

Klem <3

22 kommentarer
    1. ,, føler meg i samme snykovet som deg 😀 Har ikke fått tatt meg tid til å finne ut av så mye mer. Men skal lage et innlegg nå tenkte jeg. Får jo ikke opp bildene som annet enn kode/linker. så der de ikke før jeg legger ut innlegget.. men har ikke tid til å fundere mer… reiser jo nedover i mårra tidlig. 🙂 Lykke til med gode tanker 🙂 Klem 🙂

      1. Jeg har sendt deg en “bruksanvisning” på akkurat det med å sette inn bilde, på Facebookmessenger 🙂 Fant det ut ved en tilfeldighet 🙂

    2. Jeg er enig i mye. Jeg har iKKE noe statistikk ennå. Klarer ikke. Orker ikke prøve en gang. MEN jeg ligger på topplisten om dagen så nøyer meg med de tallene. Aner ikke antall lesere. Jeg savner også følgeropplegget, men nå følgte jeg deg RETT fra bloglovin så det funker å ha feeden der hvertfall 🙂 Vi får nok et nytt samhold der inne. Jeg må inn til Jan og si fra om det der med ikke kunne se bildene, han må SI FRA. Nå går jeg videre til han 😀 Klem <3

      1. Uff…. nei dette er pyton…. har merka meg at det kan gå alt fra to til ti timer før innlegget kommer på bloglovin… hmmm…. vi får prøve å være flinke! Klem <3

    3. Jeg savner også det gamle. Spesielt da jeg la ut innlegg forleden dag, som kun en person har kommentert på, og det er du 🙂
      Det gikk over et døgn før det dukket opp på bloglovin fant jeg ut. Synes ikke det er så greit. Følte meg skikkelig oversett og mislikt 😮

      Statistikken har jeg fått på plass, så jeg ser jo at jeg har hatt mange besøkende. Men jeg har ikke lært meg å tolke statistikken ordentlig enda. Og så viser den ikke dagen i dag. Dagen i dag kommer ikke opp før i morgen.

      Savner å få melding om jeg har fått svar på kommentarene. Så nei, det er ikke like inspirerende akkurat. Og i alle fall ikke når man ikke får kommentarer eller noe. På forsiden blir man jo bare liggende en liten stund, og vips er man borte.

      Så…….. Jaja…får gi det litt mer tid 🙂

      Forklarte Jan på Facebook Messenger hvordan han skal legge inn bilde sånn at det faktisk blir et bilde 🙂 Håper han ser det og forstår det 🙂

      Ha en riktig god helg, enten det snør eller regner 🙂

      God klem ♥

    4. Nei, det er så trist at du raserte blogsamfunnet vårt midt i advent. Jeg har begynt å venne meg til noe, men som deg savner jeg å se at det er svart på kommentarer? Men det blir vel bra til slutt får vi håpe. Jeg har fått opp statestikk, men det er ikke mer gøy for det. Vi får ta en dag av gangen. Klem fra meg .)

    5. Så kult bilde i snødrevet..hehe.. 🙂 Liker å blogge fra det nye..men kommentarer blir mer slitsomt.. sjelden jeg orker å gå innom alle jeg har kommentert hos for å sjekke svar..om det ikke er noe spesielt jeg har spurt om da.. men leser alle innlegg der jeg følger legger ut 🙂 Får en annen følelse nå ja..litt mer avstand til andre liksom .. Førjulsklem fra Mjøndalen <3

    6. Jeg skjønner ikke noe av de statistikk-greiene. Det går ganske greit å lage innlegg, men jeg savner det med kommunikasjonen, og liker ikke å måtte søke opp bloggvennene. Har jo ikke fått til det med å få dere opp i feeden. Får høre litt med frodith i romjula. 🙂

    7. Jeg tror mange av oss som er litt frustrerte over slik tingene har blitt nå etter omleggingen. Jeg spurte Egmont om de ville innføre listen med innlegg fra de jeg følger på kontrollpannelet, som det var tidligere og det med at vi kunne se når noen svarte på de kommentarene jeg la igjen. Svaret var i korthet at det ikke kom til å skje. Akkurat det er veldig irriterende..

      Det var et skikkelig kult bilde du hadde delt da ;o))

    8. Jeg som ikke har blitt flyttet, men heller har fått melding om at bloggen blir avsluttet i april, føler meg litt utenfor. Jeg ser at kommentarer jeg gir med Ipad eller mobil ikke kommer frem selv om jeg har trykket aldri så mange ganger på husfasader og trafikklys for å bevise at jeg ikke er en robot… Jeg savner å se hvem som legger ut nye innlegg, for nå må jeg lete opp hver enkelt, g da er det lett å glemme noen…eller jeg går inn på en som ikke har kommet med nytt innlegg den dagen.
      jeg har søkt om å få bli flyttet, men har ikke hørt noe. Og i mellomtiden mister jeg nesten lysten til å lage blogginnlegg selv, for nesten alle jeg føleger er jo ikke her de var tidligere lenger…
      Men jeg satser på at julenissen og 2019 er snill med meg sånn at det blir et fint bloggår neste år også 🙂

    9. Det er absolutt ikke det samme lenger. Savner dere alle.
      Jeg flytta like godt bloggen i protest, men jeg håper noen kikker innom innimellom uansett.
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg